FAQ

FAQ

Vind hier het antwoord op uw vraag. Onderstaan vind u per categorie de meest gestelde vragen

  • Bestellingen
  • Verzending
  • Product advies
  • Montage
  • Retourneren
  • Klantenservice

 

Bestellingen

Ik heb online een bestelling geplaatst maar ik heb nog geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling klopt dit?
Ma – za worden bestellingen verwerkt tussen 09:30 – 16:30. Besteld u na deze tijd, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag verwerkt.

Mijn bestelling heeft de status: ‘in behandeling’ en daarna heb ik niets meer vernomen, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Zodra de status van uw bestelling veranderd in: ‘Verzonden’ krijgt u via de mail meer informatie betreffende de leveringsdatum.

Verzending

Ik heb nog geen Track & Trace ontvangen, wat nu?
Zodra uw bestelling verzonden wordt ontvangt u een Track & Trace code. Heeft u een dakkoffer besteld, dan ontvangt u geen Track & Trace code. Voor de levering van dakkoffers wordt u telefonisch of via de mail ingelicht.

Ik heb een dakkoffer besteld, wanneer wordt deze bezorgt?
Er wordt contact met u opgenomen om een bezorgmoment af te spreken. U kunt ook uw voorkeur opgeven voor de bezorging van uw dakkoffer, de planning zal hier dan rekening mee houden.

Ik woon op de Waddeneilanden en wil graag een dakkoffer laten bezorgen kan dit?
Nee helaas bezorgen wij niet op de Waddeneilanden.

Ik wil graag mijn pakket in het buitenland laten bezorgen, kan dit?
Ja, wij bezorgen ook in België, Duitsland, Zweden en Spanje. Dakkoffers worden alleen in Nederland (met uitzondering van de Waddeneilanden) en België bezorgd.

Product advies

Past mijn dakkoffer op mijn auto?
Alle dakkoffers passen op alle auto’s let wel op de verhouding tussen de lengte van de auto (achterklep) en de dakkoffer. Als de dakkoffer te lang is, dan kunt u mogelijk de achterklep niet meer volledig openen. Voor Hapro dakkoffers kunt u gebruik maken van de configurator, zo krijgt u een idee van de grootte van de koffer in verhouding met uw auto.

Welke Thule Kit is geschikt voor mijn auto?
U kunt gebruik maken van de zoekfunctie op de homepage of u kunt gebruik maken van de Thule koopgids op www.thule.com.

Hoe weet ik welke Thule dakdragers geschikt zijn voor mijn auto?
Om uit te zoeken welke dakdragers het beste passen op uw auto, verwijzen wij u door naar de Thule koopgids op www.thule.com. Komt er geen resultaat naar voren, dan hebben wij helaas geen passende Thule dakdragerset.

Welke fietsendrager is het beste geschikt voor 2 elektrische fietsen (E-bikes)?
Er zijn verschillende fietsendragers die geschikt zijn voor 2 E-bikes. Voor elektrische fietsen zijn het vrijwel altijd trekhaak fietsendragers, dit komt door het gewicht van de elektrische fietsen. Bekijk de specificaties van de trekhaak fietsendrager voor het maximale draagvermogen. Bekijk hier onze selectie fietsendragers voor elektrische fietsen.

Kan ik een dak fietsendrager plaatsen naast een dakkoffer?
Ja, echter is dit wel afhankelijk van de lengte van de dakdragers, breedte van de dakkoffer en het maximale draagvermogen van uw dakdragers i.c.m. het dak van uw auto.

Wat is het verschil tussen een 7 en 13 pins aansluiting bij een fietsendrager?
Een 7-polige stekker voorziet de basisverlichting zoals de remlichten en knipperlichten. Een 13-polige stekkerdoos heeft meer functies dan alleen de basis verlichting. Zo ondersteunt een 13-polige stekker ook de achteruitrijverlichting en mistachterlicht.

Montage

De rubberen strips van mijn Thule WingBar dakdragers zijn te lang. klopt dit?
Ja, deze moet u zelf op maat afknippen.

Ik wil een dak fietsendrager monteren op mijn dakdragers, heb ik hiervoor nog bevestigingsmateriaal nodig?
Dit hangt af van het type dakdrager en model dak fietsendrager. Zo heeft u bij een SquareBar een andere adapter nodig om de fietsendrager te bevestigen. Bij een WingBar is dit niet nodig. Hier vindt u de SquareBar adapter voor de Thule ProRide.

Retourneren

Ik ben niet tevreden over product X, hoe kan ik deze retourneren?
U heeft wettelijk het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor de retourzending naar Dakdragers-online.nl zijn voor uw eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Dakdragers-online.nl geretourneerd moeten worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u via retouren@remenko.nl uw retour aanmelden. Stuur ook het modelformulier mee. Wij zullen vervolgens het verschuldige orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

Ik heb mijn order retour gestuurd, krijg ik hier een bevestiging van?
Zodra het retour product is ontvangen en is gecontroleerd, wordt de status veranderd naar ‘geretourneerd’ en ontvangt u een mail.

De waardering van dakdragers-online.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.2/10 gebaseerd op 366 reviews.